Wednesday, November 7, 2007

Lite av allt

Jag är lite lycklig, mest för att jag just nu laddar ner The Knife's Silent Shout album i deluxe-version, vilket innebär tio sköna live-spår, sweet. Jag är också lite trött och grinig, mest för att jag tvingats vara hemma idag med feber. Jag har egentligen för mycket att göra på jobbet för att ligga hemma och titta på sjunde säsongen av Scrubs (som hittills visserligen varit helt ok). Men det löser sig.

Liverpool gjorde det som krävdes, och en del mer!, mot Besiktas när den välkända kniven var tryckt mot lagets Champions League-strupe. 8-0 är inget annat än mycket imponerande. Hoppas de kan fortsätta med det som verkade ha varit riktigt bra och fint spel stundtals. Hoppas också att det betyder att señor Benitez inser att Dirk Kuyt inte ska spela från start ett tag. Helst ser jag Torres/Voronin, alternativt Crouch bredvid spanjoren eller ukrainaren.
Det mest imponerande igår var nog ändå Rosenborgs bortaseger över Valencia. Spanjorerna har underskattat norrmännen två matcher i rad, hur kan vara så oproffesionella? Hur som helst, idag tar jag av hatten för Rosenborg!

No comments: